در نشست مسئولین واحدهای آموزش دانشگاه آزاداسلامی، نظام مهندسی ساختمان، انجمن مهندسین معمار و شرکت آجر نماچین بر صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از نمای خشک ساختمان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آجرنماچین، در این نشست که رییس انجمن صنفی مهندسین معمار و رییس هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاور شهر تاش زنده رود حضور داشتند، مهندس رضا چینی، مدیرعامل آجرنماچین، با تاکید بر لزوم آشنایی جامعه مهندسین و معماران با محصولات جدید ساختمانی و شیوه های نوین استفاده از آنها گفت: شرکت آجر نماچین پس از سالها تلاش و پژوهش، به دستاوردهای خوبی در صنعت ساختمان دست یافته و آماده انتقال آن به جامعه مهندسین و معماران است. وی ادامه داد: آجرهای معمولی که از خاک رس تشکیل شده اند، جذب آبی حدود 30 درصد دارند و علاوه برآن پس از مدتی تغییر رنگ می دهند. اما در نوع جدید آجر که توسط مجموعه نماچین تهیه و عرضه گردیده میزان آب جذب شده 10 تا 12 درصد است و استحکام و پایداری محصول نیز افزایش یافته، ضمن آنکه تغییر رنگی نیز مشاهده نمی شود. رضا چینی، استفاده از آجرهای جدید این شرکت و اجرای نمای خشک را گامی ارزنده در راستای جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان دانست.

در ادامه این نشست پنج جانبه، بر آمادگی جمع به منظور برگزاری رویدادهایی مانند مسابقات معماری همچون مسابقه آزاد نماچینی آجر، استفاده از آجرنما بعنوان شاخص نما در شهر اصفهان، ارتباط تنگاتنگ مهندسین، معماران، دانشجویان و فارغ التحصیلان با تولید کنندگان و صاحبان صنعت و ایده و نظر تاکید شد. در پایان کلیه مدعوین از حضور صنعتگران موفقی چون مهندس چینی در فضای فرهنگی و آموزشی تقدیر و قدردانی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
EnglishSaudi ArabiaIran