پیام مدیر عامل

به نام خداوند قادر متعال که هر چه داریم گوشه‌ای از الطاف بیکران اوست. شرکت آجر نماچین نماد قدرت در تولید محصولات و مصالح ساختمانی در سطح کشور می باشد. شرکت آجر نماچین، از بدو تاسیس سعی داشته است با تفکر دانش بنیان، نوآوری، بهره گیری از فناوری اطلاعات در کلیه فعالیت های شرکت، استفاده از روش های علمی مدیریت، توجه به کیفیت محوری، پویایی و چابکی، برای مشتریان خود ارزش آفرینی نماید. سیاست ما در شرکت این است، که با استفاده از روش های نوین آینده پژوهی و مطالعات راهبردی بازار، به شناسایی اهداف و نیازهای کشور بپردازیم، تا بتوانیم آن چه مشتریان نیاز دارند برای آن ها فراهم سازیم.

اینک که شرکت آجرنماچین، با تکیه بر تلاش و همراهی پرسنل مجرب، توانمند و متعهد خود، به جایگاه والایی دست یافته است؛ با توجه به ظرفیت های اقتصادی در شرایط کنونی کشور، لازم است تا این فرصت استثنایی را قدر دانسته، و با تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات، پیشرفت و اعتلای هرچه بیشتر، نام و جایگاه آجر نماچین را به دست آوریم.

آجر نما

خدمات تخصصی شرکت آجر نماچین، به منظور نیل به اهداف سازمانی و ملی، در کنار حفظ وجه تمایز در مقایسه با سایر رقبا، ما را بر آن داشت تا با بازبینی مأموریت ها و متناسب با ساختارهای تشکیلاتی شرکت، زمینه های توسعه و گسترش کیفیت خدمات رسانی به مخاطبین خود را، در بستر تحولات بنیادین فراهم آوریم. آنچه که در این مسیر و با نگاهی گذرا به رویکرد این مجموعه می توان مشاهده نمود، حکایت از عزم جدی مدیر و همکاران، جهت تنوع بخشیدن به خدماتی است که با اعتبار این مجموعه در هم آمیخته و به عنوان طرح جدیدی از خدمات تخصصی قابل ارائه خواهد بود، تا این مجموعه به عنوان برند معتبر و شناخته شده ایران، در امر تولید محصولات ساختمانی همچنان پیشتاز باشد.

همان طور که در بیانیه مأموریت و چشم انداز شرکت تأکید شده است، توسعه مدیریت دانش بنیان برای دستیابی به رشد پایدار و مستمر سودآور، ایجاد تمایز و نوآوری در اجرای پروژه ها و تبدیل شرکت به سازمانی پیشرو در صنعت تولید مصالح ساختمانی، از اهداف بنیادین ما می باشد.

اینجانب با قدرشناسی از حسن روابط طرف های تجاری شرکت نماچین و با اعتقاد کامل به چشم انداز ترسیم شده برای شرکت، و با تأکید بر اصل «کیفیت محصولات»، به عنوان ویژگی و باور منحصر به فرد، امید دارم که بتوانیم زمینه های جلب رضایت و اعتماد مشتریان را، بیش از گذشته فراهم نماییم.

رضا چینی
مدیر عامل

فهرست
EnglishSaudi ArabiaIran