عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان:
مسابقات نماچینی آجر می‌تواند در تدوین مقررات ملی ساختمان کمک کند
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان گفت: برگزاری مسابقات نماچینی آجر می‌تواند به ایجاد فضای مناسبی برای هم اندیشی در مقررات ملی ساختمان کمک کند.
به گزارش روابط عمومی دومین دوره مسابقات نماچینی آجر، مجتبی ربیع زاده در حاشیه بازدید از محل برگزاری دومین دوره مسابقات نماچینی آجر با بیان اینکه برگزاری این مسابقات می‌تواند به ایجاد فضای مناسبی برای هم اندیشی در مقررات ملی ساختمان کمک کند، اظهار داشت: از شرکت آجر نماچین که بانی اجرای چنین اقدام تخصصی شده است، قدردانی می‌کنم.
وی افزود: برگزاری مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر باید با اطلاع رسانی بیشتر در سطح کشور همراه باشد، تصریح کرد: این امر می‌تواند به نوعی فرهنگسازی در توجه بیشتر برای رعایت مسائل استاندارد در بهره برداری از پروژههای ساختمانی باشد.
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان با اشاره به همکاری 34 هزار مهندس با سازمان نطام مهندسی استان اصفهان ابراز داشت: می‌توان با در کنار هم قرار دادن ظرفیت نظام مهندسی و مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر ظرفیت تخصصی مناسبی را در کشور ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های اطلاع رسانی و رسانه‌ای نظام مهندسی برای برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر مورد استفاده قرار گیرد، تصریح کرد: برای این امر مجله دانش نما می‌تواند در کنار مسابقات قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
EnglishSaudi ArabiaIran