رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برگزاری مسابقات نماچینی آجر ئر اصفهان و جمع شدن نماکاران سراسر کشور در این مسابقات منجر به اشتراک گذاشتن تجربیات نماکاران کشور در این فضای رقابتی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دومین دوره مسابقات نماچینی آجر، فریده روشن در حاشیه بازدید از محل برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر که با همکاری شرکت آجر نماچین و اداره کل فنی وحرفه‌ای استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه مسابقات آزاد کشوری مهارت طی دو سال گذشته در دستور کار سازمان فنی وحرفه‌ای قرار گرفته است، اظهار داشت: این مسابقات محدودیت سنی ندارد و هر استان بنا بر ظرفیتهایی که دارد می‌تواند این مسابقات را برگزار کند.
وی با بیان اینکه استان اصفهان با توجه به ظرفیتی که دارد برگزاری مسابقات نماچینی آجر را در دستور کار قرار داده است، اضافه کرد: علاقمندان از سراسر کشور می‌توانند در این مسابقات حضور یابند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حضور در مسابقات آزاد کشوری می‌تواند به توانمندسازی جوانان و شاغلان در بسیاری از حرفهها کمک کند، افزود: افراد با حضور در این مسابقات می‌توانند با جدیدترین تکنولوژیها آشنا شوند و با یکدیگر به رقابت بپردازند.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات آزاد کشوری در استعدادیابی و رقابت بین جوانان از همه استان‌های کشور تاثیر بسزایی دارد و افراد با مشارکت در این مسابقات میتوانند تجربیات خود را در استفاده از فناوری‌های جدید به اشتراک بگذارند.
روشن گفت: تولیدات جدید شرکت آجر نماچین در خفظ انرژی و معماری نوین با استفاده از آجر تاثیر بسزایی دارد و ضروری است با مشارکت همه بخش‌ها برای استفاده از این محصولات گام بزرگی را در استفاده از فناوریهای نوین در صنعت نما برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
EnglishSaudi ArabiaIran