کاردان‌پور:
لزوم استفاده از فناوری‌های نوین در نمای ساختمان/مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر ظرفیت خوبی برای آموزش نماکاران است
معمار و طراح اصفهانی گفت: برگزاری مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر ظرفیت خوبی را برای آموزش نماکاران داخلی و آشنایی آنها با آخرین فناوری‌های روز دنیا در این صنعت ایجاد میکند.
به گزارش روابط عمومی گروه کارخانجات آجر نماچین، سعید کاردان پور با بیان اینکه استفاده از نماهای چشم نواز در شهرها و روستاها یکی از ایده‌آلترین نماهای مد نظر مهندسان و طراحان برای استفاده در ساختمان است، اظهار کرد: در این بین استفاده از نماهای سبز و نماهایی که در راستای حفظ محیط زیست طراحی شده‌اند میتواند بسیار کمک کننده باشد.
وی با بیان اینکه استفاده از نماهای کاهنده مصرف انرژی و نماهایی که بتواند در بلند مدت و در برابر سرما و گرما و فرسایش‌های ناشی از آلودگی هوا سالم بماند از نظر اقتصادی و زیست محیطی بسیار مهم است، ابراز داشت: از این رو ضروری است که تولیدکنندگان صنعت نما به این مهم توجه داشته باشند و با آشنایی و استفاده از آخرین فناوری‌های روز محصولاتی را تولید کنند که برای این دو نیاز اساسی تاثیر بسزایی داشته باشد.
این معمار و طراح اصفهانی با بیان اینکه گروه صنعتی آجر نماچین در زمینه تولید آجرهای سبک، نما خشک و چسب آجر دستاوردهای خوبی را داشته است، افزود: پیمانکاران و فعالان حوزه صنعت ساختمان باید به این مهم توجه داشته باشند تا بتوانند از این فناوری در ساخت و سازها استفاده کنند.
وی با بیان اینکه چنانچه معماران و نماکاران بتوانند از چسب آجر تضمین شده در ساخت و ساز استفاده کنند، کمک قابل توجهی به محیط زیست خواهد داشت، افزود: البته باید توجه داشت که در نصب نما از چسب‌هایی استفاده شود که تضمین شده و دارای مارک معتبر است تا آسیب کمتری را شاهد باشیم.
کاردان‌پور با بیان اینکه آموزش نماکاران برای استفاده از فناوری‌های نوین همواره باید در دستور کار باشد، اضافه کرد: در این راستا برگزاری مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر که در آن نماکاران مجبور به رقابت میشوند امری تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: در بسیار از کشورهای اروپایی در حال حاضر از چسب در نمای ساختمان استفاده می‌کنند که عمر طولانی نیز دارد و باید در کشور نیز به این مهم توجه شود.
این معمار و طراح اصفهانی با بیان اینکه حضور در مسابقات نماچینی آجر برای نماکاران امتیاز بسیار مهمی تلقی می‌شود، گفت: باید توجه داشت که آموزش گروه‌های صنفی که به صورت روزمزد کار میکنند امری سخت است و کمتر مورد اقبال قرار می‌گیرد اما باید توجه داشت که طرحهای تشویقی در نظر گرفته شده برای کسانی که در دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر شرکت می‌کنند میتواند مشوق خوبی برای شرکت کنندگان در این مسابقات باشد و شاهد استقبال خوبی در این دوره باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
EnglishSaudi ArabiaIran