رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برگزاری مسابقات مهارت مانند نماچینی آجر می‌تواند عاملی برای کم کردن فاصله بین تولید تا مصرف محصولات در چرخه اقتصادی باشد.
به گزارش روابط عمومی دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر، علیرضا نصر اصفهانی در آئین افتتاحیه دومین دوره مسابقات نماچینی آجر و بازدید از محل برگزاری این مسابقات با بیان اینکه همزمان شدن برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در کنار افتتاح محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان و آئین افتتاحیه دومین دوره مسابقات نماچینی آجر برای همه شهروندان اصفهان اتفاق خوبی است، اظهار داشت: باید توجه داشت که یکی از ماموریت‌های شهرداری اصفهان صنعت ساختمان است و حضور فعالان این عرصه در یک مکان و نمایش آخرین دستاوردهایشان در کنار به اشتراک گذاشتن تجربیات میتواند به توسعه این صنعت در اصفهان کمک کند.
وی افزود: انبوه‌سازان میتوانند در کنار بازدید از این نمایشگاه علاوه بر آشنایی با متریال‌های تولید شده جدید نحوه استفاده از آنها و مقایسه همه دستاوردهای موجود را بررسی کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر نیز اشاره کرد و گفت: هم به منظور رفع نیازهایی که زندگی امروز دارد و هم به دلیل تسهیل در مصرف تولیدات جدید در صنایع راه‌اندازی چنین مسابقاتی امری ضروری است.
وی افزود: صنایع خلاقیت‌ها و فناوریهای خوبی را در تولیدات خود دارند و این در حالی است که در برخی از موارد برای فروش و استفاده از این تولیدات در بازار با مشکل مواجه می‌شوند.
نصر اصفهانی با بیان اینکه سرعت بخشیدن بین شناخت مردم و تولیدات جدید نیاز به محرک دارد، اضافه کرد: برگزاری فضاهای نمایشگاهی و به ویژه مسابقات مهارت می‌تواند در این زمینه تسهیل گر خوبی باشد.
وی افزود: چنانچه مصرف کنندگان با تولیدات جدید و روش‌های استفاده از این تولیدات آگاهی نیابند مشکلات زیادی را برای صنایع تولیدی و به ویژه صنایع دانش بنیان نوپا ایجاد خواهد کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: باید فاصله تولید و مصرف در کشور کم شود تا رونق اقتصادی بیشتری را شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
EnglishSaudi ArabiaIran