عسگری: مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر دو مرحله‌ای برگزار شود
رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان گفت: بهتر است مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در دو مرحله برگزار شود تا رقابت سالم‌تری را شاهد باشیم.
به گزارش ر.ابط عمومی گروه کارخانجات آجر نماچین، غلامحسین عسگری در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در اصفهان اظهار داشت: اولین دوره از این مسابقات با استقبال خوبی همراه بود و پیش بینی می‌شود در دور دوم نیز استقبال معماران از این مسابقات خوب باشد.
وی افزود: در دور اول مسابقات ازاد کشوری نماچینی آجر بیشتر شاهد بحث تشویقی و ترغیبی برای شرکت کردن در این مسابقات بودیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان با اشاره به حضور افراد نیمه حرفه‌ای در کنار افراد حرفه‌ای در دور اول مسابقات نماچینی آجر گفت باید توجه داشت که این امر می‌تواند به حرفه‌ای تر شدن افراد آماتور در زمینه نماکاری کمک کند.
وی به دو مرحله‌ای شدن مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر نیز اشاره کرد و گفت: چنانچه این اتفاق رخ دهد با کیفیت بهتری این مسابقات برگزار خواهد شد.
عسگری تاکید کرد: چنانچه مسابقات نماچینی آجر در دو مرحله برگزار شود رقابت سالم‌تری را شاهد خواهیم بود.
وی با تاکید بر اینکه حرکت به سمت تولید مصالح ساختمانی مناسب با اقلیم و همچنین کاهنده مصرف انرژی در کشور امری ضروری است، تصریح کرد: در این زمینه آجر نماچین دستاوردهای خوبی داشته و نتایج آن را در استانداردسازی ساخت و ساز نیز شاهد بوده‌ایم.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان با بیان اینکه تولید محصولات با جذب آب پایینف وزن کمتر و مانعی برای حرارت در کشور مورد نیاز است، ابراز داشت: از این رو اخیرا بسیاری از تولید کنندگان آجر در کشور به سمت تولید آجر با استفاده از شیل رفته‌اند که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: چنانچه شهروندان در حوزه ساخت و ساز از نماهای خشک و استاندارد استفاده کنند به لحاظ اقتصادی صرفه خوبی را خواهند داشت ضمن اینکه عمر مفید این مصالح نیز بسیار زیاد است و در حمل و نقل کمترین آسیب را می‌بینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
EnglishSaudi ArabiaIran