مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بینالمللی کشور:
برگزاری مسابقات نماچینی آجر منجر به تخصصی شدن کار نماکاران می‌شود
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بینالمللی کشور گفت: برگزاری دومین مسابقات نماچینی آجر منجر به ایجاد انگیزه برای آشنایی با فناوری‌های نوین و همچنین تخصصیتر شدن کار نماکاران میشود.
به گزارش روابط عمومی دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر، بهمن حسین زاده با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها باعث گسترده اقتصادی صنعت و توسعه قرارادها و صادرات غیر نفتی میشود، اظهار داشت: این امر در زنجیره اقتصاد جایگاه بسیار مهمی دارد.
وی با اشاره به برگزاری همزمان بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان با افتتاح نمایشگاه بزرگ اصفهان ابراز داشت: باید توجه داشت که نمایشگاه ساختمان از نظر تعداد شرکت کننده و حضور متخصصان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و به گونه‌ای میتوان صنعت ساختمان را صنعتی مادر و اشتغال زا در کشور معرفی کرد.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بینالمللی کشور اضافه کرد: باید توجه داشت که صنعت ساختمان در کشور با ارز و بورس برابری می کند و از نظر اشتغال‌زایی نیز جایگاه مهمی را دارد.
وی با بیان اینکه 350 رسته شغلی در صنعت ساختمان فعال است، تصریح کرد: بر این اساس سالانه حدود 10 نمایشگاه مرتبط با صنعت ساختمان در کشور برگزار می‌شود و همچنان ظرفیت برای برگزاری نمایشگاه بیشتر وجود دارد.
حسین‌زاده با بیان اینکه استان اصفهان در معماری کشور و معماری ایرانی اسلامی دارای سبک است، تصریح کرد: باید توجه داشت که خواستگاه معماری ایرانی- اسلامی استان اصفهان است و از این رو توجه به معماری در این استان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه هنرمندان و معماران زیردستی در استان اصفهان فعالیت دارند، ادامه داد: وجود شرکت تولیدی آجر نماچین در اصفهان در کنار وجود هنرمندان و معماران بنام می‌تواند ظرفیت مناسبی برای تعریف سبک جدید در معماری با آجر نما باشد.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بینالمللی کشور با بیان اینکه شرکت آجر نماچین همواره در فضای نمایشگاهی کشور و حتی در سطح بین‌المللی همواره حرفهای زیادی برای گفتن دارد، ابراز داشت: در این راستا برگزاری دومین دوره مسابقات نماچینی آجر اقدام شایسته‌ای است که بار دیگر توانایی و دوراندیشی مدیران شرکت آجر نماچین را نشان میدهد.
وی با بیان اینکه برگزاری دومین مسابقات نماچینی آجر منجر به ایجاد انگیزه برای آشنایی با فناوری‌های نوین و همچنین تخصصیتر شدن کار نماکاران میشود، افزود: باید توجه داشت که شرکت نمایشگاه‌ها با سازمان آموزش وپرورش در کشور تفاهمنامه‌ای انعقاد میشود که در کنار فضای نمایشگاهی مهارت آموزی و برگزاری مسابقات را برگزار کنیم که این امر را می‌توان به دیگر استانها تعمیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
EnglishSaudi ArabiaIran