مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:
دومین دوره مسابقات آزاد کشوری “نماچینی آجر” در اصفهان برگزار می‌شود
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان از برگزاری دومین دوره مسابقات کشوری “نماچینی آجر” با همکاری گروه کارخانجات آجر نماچین در اصفهان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی گروه کارخانجات نما چین، آرش اخوان طبسی دوشنبه 5 آبان ماه در نشست خبری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نما چینی آجر با بیان اینکه این مسابقات از جمله مسابقاتی است که با همکاری بخش خصوصی و گروه کارخانجات آجر نماچین برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره از مسابقات از ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه و همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان برگزار می‌شود که این مسابقات نیز به نوعی کارگاه آموزشی است و برای شرکت کنندگان گواهی مهارت نیز صادر خواهد شد.
وی با بیان اینکه آموزش مهارت برای افراد جویای کار و همچنین افراد شاغل در فنی و حرفه‌ای استان اصفهان دنبال میشود، اضافه کرد: در این زمینه آموزش دوگانه را برای افراد جویای کار در دستور کار داریم که در این زمینه صنایع همکاری ویژه‌ای با فنی و حرفه‌ای دارند.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه گروه کارخانجات آجر نماچین در زمینه آموزش دو گانه مرکزی را در مجموعه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان تجهیز کرده است، ادامه داد: در این کارگاه افراد شاغل و و افراد جویای کار آموزش می‌بینند.
وی افزود: همچنین برای اتقای مهارت مربیان فنی و حرفه‌ای از تجربیات گروه کارخانجات نماچین استفاده کردهایم و در این زمینه همایش کشوری را نیز در سال گذشته برگزار کردیم.
اخوان طبسی با بیان اینکه برگزاری مسابقات برای ترغیب جوانان به مهارت آموزی تاثیرگذار است، ادامه داد: باید توجه داشت که مشارکت در مسابقات آزاد کشوری محدودیت سنی برای مشارکت نداریم و همه گروه سنی امکان حضور در این مسابقات را دارند.
وی ادامه داد: برندسازی مسابقاتی از جمله نماچینی آجر را در دستور کار داریم، در مسابقات آزاد از روتین بودن خارج می‌شویم و برای برندگان این مسابقات در نمایندگیهای مختلف صنعتی اشتغال ایجاد می‌شود همانطور که در سال گذشته برگزیدگان مسابقات نماچینی در نمایندگیهای آجرنماچین در کشور مشغول فعالیت شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵ شرکت کننده در این دوره از مسابقات نما چینی آجر شرکت کرده‌اند، ادامه داد: پیش بینی می‌شود تعداد شرکت کنندگان به ۳۰ نفر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
EnglishSaudi ArabiaIran