آجر نما

چشم انداز شرکت آجر نماچین:
“ما یک گروه کارآفرین هستیم که می خواهیم با رویکرد کسب و کار جهانی و نگاه هزاره سومی تا سال 1404 جزء یکصد شرکت برتر ایرانی، 5 برند برتر صنعت ساختمان و اولین برند نمای ساختمان در کشور باشیم.”
این چشم ‌انداز، انگیزه اصلی تعهد شرکت آجر نماچین می‌باشد؛ تعهد به این که نوآوری‌هایی را در فناوری و تولید محصولات با کیفیت و راهکارهای مؤثر در پیش بگیریم، که به صنایع ساخت و ساز در سراسر کشور اطمینان دهیم تا برای خلق ساختمان ها و بناهایی بی نظیر و مستحکم، به ما ملحق شوند. از آنجایی که به مسئولیت خود در تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات واقفیم، تلاش خود را وقف ارائه ارزش‌هایی مؤثر و مبتکرانه به صنایع و مشتریان می‌کنیم.

مأموریت های شرکت آجر نماچین:
شرکت آجر نماچین، به عنوان یک گروه کارآفرین، آرزوهای بزرگی در نوآوری، تولید و عرضه محصولات ساختمانی با کیفیت دارد. با اتکاء به قدرت لایزال خداوند سبحان، و با تکیه بر عزم گروهی وکوشش برنامه ریزی شده، کسب و کار ما همواره به صورت مستمر در حال تحول است، و ما دائما به دنبال راه های جدیدی برای به کارگیری منابع انسانی، مالی و تکنولوژی مناسب، با تأکید بر استاندارد های ملی و بین المللی به منظور ایجاد محصولات بهتر و کارآمدتر، و خدمت رسانی خداپسندانه و صادقانه برای مشتریان هستیم. مأموریت ما افزایش ارزش مجموعه آجر نماچین نزد مشتریان، کارکنان و سهامداران است؛ که این مهم از طریق عرضه محصولات و خدمات ارزنده به بازارهای داخلی و خارجی تحقق می یابد.

ما، در شرکت آجر نماچین، رقابت پذیری در بازار را به گونه ای تفسیر نموده ایم که هر یک از کسب و کارهای ما می بایست در ارزش آفرینی، از پیشروترین و برترین ها باشد. ما تنها وقتی احساس موفقیت خواهیم کرد که قادر باشیم در مقایسه با دیگر صنایع، رقابت پذیری بیشتر و پایدارتری را در بازارهای هدف خود فراهم سازیم.

ارزش های سازمانی

  • ﭘﺎﯾﺒﻨﺪی ﺑﻪ ﺍﺻﻮل ﻭ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ ﻣﻠﯽ ﻭ ﺑﯿﻦ المللی ﺩﺭ چهارچوب سازمانی یادگیرنده، چابک، مسئولیت پذیر ومشتری مدار
  • احترام به محیط اجتماعی، همراه با رعایت حقوق مشتریان، کارکنان، تامین کنندگان و سهامداران
  • احترام به محیط زیست و پیشگیری از آلودگی همراه با سلامتی برای همگان
  • ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ
  • توسعه خانواده بزرگ و تکمیل زنجیره ارزش نماچین
  • توسعه فناوری با تاکید بر عملکرد دانش محور
  • تعامل و هم افزایی با شرکای تجاری
  • ﺣﻔﻆ ﻣﺰﯾﺖ  رﻗﺎﺑﺘﯽ با بهبود ﻣﺴﺘﻤﺮ همراه  ﺑﺎ فعالیت های ﺗﯿﻤﯽ
  • ﻣﻌﺘﻘﺪ ﺑﻪ ﺑﺎﻭﺭ “خواستن و توانستن”
فهرست
EnglishSaudi ArabiaIran